Vi digger at du er en EKTE FjellTider og elsker å se dine fantastiske FjellTid-innlegg! Visste du at vi NÅ belønner medlemmer som skaper mest engasjement?

Alt du må gjøre er å skape engasjement på FjellTid.no! Den som skaper mest engasjement på emneknaggen #minfjelltid vinner en Warmpeace Viking 600 dunsovepose levert av Hekta På Tur!

 

 

Det du må gjøre er å laste opp turbilder på FjellTid.no/fjellveggen med emneknaggen #minfjelltid og skape engasjement!

 

Slik deltar du:

 

 

Last opp turbilder på FjellTid.no/fjellveggen og bruk #minfjelltid i statusbeskrivelsen!
For hvert bilde du laster opp får du 1 poeng, hvert likerklikk/reaksjon du får på bildene, generer dette 2 poeng. Og hver kommentar gir deg 3 poeng.

 

 

  • Du kan laste opp så mange turbilder du ønsker innenfor konkurransens tidsramme.
  • Den som skaper mest engasjement på FjellTid i perioden for gleden av å vinne Warmpeace Viking 600 sovepose levert av Hekta på Tur.
  • Siste mulighet for å delta er mandag 16.septemer kl 24:00
  • Vinneren blir kåret onsdag 18.septembber i nyhetsbrevet!

 

LYKKE TIL 😀

Annonse:Hekta på tur - Nettbutikken for turgleder

 

Betingelser for bruk og deltakelse i FjellTid sommerkonkurranse

1. Personvern
FjellTid AS selger eller deler ikke dine brukerdata med tredjepart

 

2. Deling av bilder lastet opp til konkurransen
Du eier alt innholdet og all informasjonen du deler.
Du gir FjellTid AS rett til å benytte alt innhold uten vederlag til markedsføring, reklame, informasjon eller på annen måte FjellTid AS  ønsker. Dette inkluderer bilder, tekst og video du som bruker har publisert/delt via FjellTid.no med emneknaggen #minfjelltid

 

3. Beskyttelse av tredjeperson
Ved å delta i konkurransen forplikter du deg til ikke å publisere innhold som er i strid med norsk og/eller internasjonal lovgivning. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, bilder/video av personer som ikke har samtykket til dette, pornografi, rasistiske ytringer eller oppfordring til lovbrudd.

 

4. Om konkurransen
FjellTid AS vil kontakte vinnere direkte, og vinnerbildene vil bli publisert på FjellTid AS sine sosiale plattformer, web-sider i annonser eller på annen måte FjellTid AS finner hensiktsmessig. FjellTid AS er ikke forpliktet til å begrunne hvorfor vinnerbildene er valgt som vinnere.

 

5. Begrensninger
Ansatte (herunder turledere, ambassadører, skribenter mm) eller familiemedlemmer av ansatte i FjellTid AS kan ikke delta i konkurransen.

 

 

NB: SISTE FRIST FOR Å DELTA ER MANDAG 16.SEPTEMBER KLOKKEN 24:00

 

 

Om artikkelforfatteren:

FjellTid

FjellTid

FjellTid.no - FjellTid (norr. fjalltíð): Sosialt turnettverk for alle turfolk. #fjelltid

Del VIA:

Relaterte saker

Mer fra FjellTiden

Innstillinger for personvern

Nødvendige

Dette er informasjonskapsler som brukes for å holde deg innlogget og generellt sørger for at du kan bruke de mest grunnleggende funksjonene på FjellTid.no.

wp-settings-time, wp-settings-time, wp-settings-time, wp-settings-time, wp-settings-time, peepso_last_visited_page, PHPSESSID, __distillery

Annonsering

Disse informasjonskapslene holder orden på våre annonser inne på FjellTid. Dette er grunnlaget for mye av våre inntekter.

advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_visitor_referrer

Analysering

Disse informasjonskapslene holder orden på statistikk og analysering utført av Google Analytics.

gadwp_ir_default_dimension, gadwp_ir_default_metric, gadwp_ir_default_swmetric, gadwp_wg_default_metric, gadwp_wg_default_dimension, collect, r/collect
gadwp_ir_default_dimension, gadwp_ir_default_metric, gadwp_ir_default_swmetric, gadwp_wg_default_metric, gadwp_wg_default_dimension, collect, r/collect

Netthandel

tribe-event-tickets-plus-meta-hash, wc_cart_hash_#, wc_fragments_#, wp_woocommerce_session_#, __stripe_mid

Disse informasjonskapslene gjør det mulig for å selge billetter til turene/aktivitetene vi arrangerer. Dette er noe av vårt livsgrunnlag.
__stripe_mid

Nyhetsbrev

Disse informasjonskapslene brukes i sammenheng med nyhetsbrevoppsettet vårt. Nyhetsbrev er er noe av det som skaper vårt livsgrunnlag.

newsletter